Wymiany i zwroty

Wymiana:

Jeśli będziesz chciała wymienić otrzymany produkt na inny rozmiar lub kolor, możesz zrobić to w bardzo prosty sposób przez 30 dni od otrzymania przesyłki z zakupem. Wystarczy zadzwonić na naszą infolinię pod numer 22-22-87-087, czynną od poniedziałku do piątku (w dni robocze) od 9 do 17 i ustalić jaki produkt mamy dla Ciebie zarezerwować na wymianę. Produkt na wymianę odsyłasz do nas na swój koszt, a produkt wymieniony odsyłamy do Ciebie całkowicie za darmo (na nasz koszt). Procedura wymiany dostępna jest dla zamówień z dostawą na terenie Polski.

Rezerwacja towaru na wymianę jest na 10 dni. Po tym czasie wymiana nadal jest możliwa, ale nie gwarantujemy już dostępności rzeczy.

Formularz wymiany do pobrania tutaj: Wersja PDF 

 

Jeżeli bardzo zależy Ci na czasie (wymiana może potrwać ok 5-10 dni - jest to czas od wysłania towaru na wymianę do nas do otrzymania przez Ciebie towaru wymienionego) to polecamy skorzystać z procedury zwrotu i dokonanie ponownego zakupu. W takim przypadku możesz zamówić nową rzecz nawet w dniu otrzymania pierwszej. Pamiętaj, że zwrot towaru i zamówienie kolejnej rzeczy są zdarzeniami od siebie niezależnymi, czyli nowe zamówienie należy normalnie opłacić, a za zwrócony towar oddamy Ci pieniądze we wskazany przez Ciebie sposób. Jeśli chodzi o koszty, to są one takie same jak w przypadku wymiany, gdyż oddajemy pieniądze za zwrócony towar i przesyłkę w najtańszej formie, zgodnie z zapisami ustawy konsumenckiej. Wszystko jest dokładnie opisane poniżej.

 

Uproszczona procedura zwrotu towaru.

Boisz się, że zamówiony towar nie będzie na Ciebie pasował? Albo, że po otrzymaniu przesyłki się rozmyślisz? Robiąc zakupy w brendi.pl możesz zastanawiać się aż 30 dni! Przeczytaj o naszej uproszczonej procedurze zwrotu i zamawiaj spokojnie.

W Brendi.pl oferujemy uproszczoną procedurę zwrotu towarów. Przez 30 dni od otrzymania przesyłki masz prawo do zwrotu zakupionych towarów. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu swoimi danymi i wysłać zwracany towar na adres podany na protokole. Nie musisz dodatkowo informować nas o chęci zwrotu towaru - wystarczy, że odeślesz go do nas na własny koszt, a my zwrócimy pieniądze w ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki. Zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, zwracamy całą wpłaconą przez klienta kwotę za zwrócone towary oraz koszty przesyłki do klienta z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły oferowany sposób doręczenia danej rzeczy. Oznacza to ni mniej ni więcej, że w przypadku zwrotu produktu dostarczonego najtańszą oferowaną przez nas sklep formą dostawy otrzymasz zwrot pełnej zapłaconej kwoty, a w przypadku gry wybierzesz droższą formę dostawy, to kwotę zwrotu pomniejszymy o różnicę między kosztem wybranej przez Ciebie formy dostawy a najtańszej formy dostawy.

Trochę inaczej sytuacja wygląda w przypadku zwrotu części zamówienia: zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w takim wypadku należy się proporcjonalny zwrot kosztów dostawy. Oznacza to, że jeżeli koszt dostawy uzależniony jest od ilości produktów w zamówieniu, to przy zwrocie części zamówienia konsument powinien otrzymać zwrot części kosztów dostawy adekwatny do ilości zwróconych produktów. W naszym sklepie koszt dostawy jest całkowicie niezależny od ilości produktów. Dostawa jednej rzeczy kosztuje tyle samo, co kilkunastu czy kilkudziesięciu. Oznacza to, że w przypadku zwrotu części zamówienia, koszt dostawy nie zostaje zwrócony.

Formularz zwrotu do pobrania tutaj: Wersja PDF   

 

Jak nadać przesyłkę:

1. Dla klientów z kontem w brendi.pl: zaloguj się na swoje konto w sklepie brendi.pl. W sekcji ZWROTY PRODUKTÓW kliknij „Dodaj zwrot” Postępuj zgodnie z instrukcjami. Możesz wybrać opcję skorzystania z naszej wysyłki (nadanie w Paczkomacie Inpost) zawsze w najniższej możliwie cenie. Nic za nią nie zapłacisz – należność potrącimy ze zwracanej kwoty. Wydrukuj wygenerowane dokumenty, dołącz do przesyłki i nadają ją w najwygodniejszy dla siebie sposób.

2. Dla klientów bez konta w brendi.pl: Jeśli nie masz konta, wypełnij formularz zwrotu z niniejszej strony, dołącz go do przesyłki i nadaj paczkę na adres:

Brendi.pl

ul. Północna 7

08-106 Zbuczyn

Nie narzucamy w żaden sposób formy dostawy. Ważne, aby przesyłka dotarła na wskazany powyżej adres a nie np. do Paczkomatu Inpost.

Możesz skorzystać z taniej i wygodnej przesyłki w serwisie wygodnezwroty.pl. Wpisz w wyszukiwarkę na stronie BRENDI i postępuj zgodnie z instrukcjami. Serwis sam wpisze nasz adres, a Ty otrzymasz atrakcyjną cenę na przesyłkę.

 

 

Opisana powyżej uproszczona procedura w żaden sposób nie umniejsza ani nie wyklucza ustawowej możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Zgodnie z Ustawą, kupujący ma 14 dni od otrzymania towaru na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Szczegółowo opisujemy to na tej stronie.

Sprzedający zobowiązuje się zwrócić pieniądze niezwłocznie, a w każdym wypadku nie później niż w przeciągu 14 dni od rozwiązania umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania przedmiotu lub do czasu otrzymania dowodu jej nadania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Państwo zgodziliście się lub poprosiliście o zwrot w innej formie. W każdym z tych przypadków, nie poniesiecie Państwo żadnych dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem zapłaty.

Bardzo prosimy nie niszczyć produktów wysyłając do nas towar do zwrotu. Pakując przesyłkę prosimy nie przyklejać do produktów żadnej taśmy klejącej, znaczków pocztowych itp. Produkt prosimy najpierw zabezpieczyć papierem, folią lub włożyć do pudełka. Zwracany towar będziemy chcieli wystawić ponownie do sprzedaży, dlatego prosimy o odesłanie towaru w takim stanie, w jakim chcieliby Państwo sami otrzymać zakupione przedmioty.

Koszt zwrotu rzeczy: dokonując zwrotu kupujący ponosi tylko koszt odesłania towaru i ewentualnie dodatkowe koszty wynikłe z wyboru formy dostawy innej niż zwykły najtańszy sposób dostawy.

Prosimy pamiętać, że zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce, kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Bardzo prosimy nie wysyłać do nas przesyłek pobraniowych. Nie mamy technicznie możliwości odebrania takiej przesyłki.

Otrzymasz powiadomienia o nowościach i ekskluzywnych promocjach tylko dla subskrybentów.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel