Infolinia 730 100 200

pn - pt: w godz. 9.00 - 17.00

e-mail: sklep@brendi.pl

Czas realizacji zamówienia

Jednym z priorytetów w naszej działalności jest jak najszybsza obsługa składanych przez Państwa zamówień. Staramy się wysyłać towar najszybciej jak to możliwe.

 

Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, Poczty Polskiej oraz Paczkomatów Inpost. Zakupy z opcją dostawy do paczkomatów sfinalizowane do godziny 12, a przy wyborze kuriera do godziny 13 w dzień roboczy staramy się nadawać tego samego dnia. Zakupy zrealizowane po tych godzinach zwykle nadawane są następnego dnia roboczego. Jako sfinalizowane rozumiemy zamówienia, za które wpłynęła wpłata bądź otrzymaliśmy informację o wysyłce za pobraniem (dotyczy tylko kuriera), a w przypadku paczkomatów konieczne jest dodatkowo podanie numeru telefonu komórkowego. Bez tego niestety nie będziemy mogli wysłać przesyłki.

 

Pamiętaj, że podane godziny są orientacyjne. Kurierzy potrafią przyjechać trochę wcześniej lub trochę później po odbiór przesyłek. Jeśli będziesz w sytuacji, że koniecznie będziesz musiała/musiał wiedzieć, czy damy radę nadać paczkę jeszcze w dniu zakupu, najlepiej przed dokonaniem zakupu zadzwoń na naszą infolinię. Nasi pracownicy poinformują Cię, czy jest szansa na wysyłkę danego dnia.

 

Z drugiej strony, gdyby zdarzyło się, że będziesz chciała/chciał opóźnić dostawę, postaraj się powiadomić nas o tym niezwłocznie po złożeniu zamówienia, najlepiej i telefonicznie i mailowo, podając konkretną datę kiedy mamy nadać paczkę. Pamiętaj, że po nadaniu przesyłki nie możemy już jej zawrócić.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij