darmowa dostawa

Infolinia 730 100 200

pn - pt: w godz. 9.00 - 17.00

e-mail: sklep@brendi.pl

Sposoby płatności i prowizje

W naszym sklepie możesz wybrać spośród następujących sposobów płatności:

 

1) Gotówką przy odbiorze osobistym.

 

2) Bezpośrednim przelewem na nasze konto: wpłatę należy wykonać na następujące dane:

 

RBC Łukasz Rosiński
ul. Północna 7
08-106 Zbuczyn

Alior Bank

Nr rachunku: 15 2490 0005 0000 4500 9275 1993

 

W tytule przelewu KONIECZNIE proszę podać numer zamówienia. Jeśli wpłata jest robiona z konta innej osoby niż składającej zamówienie, prosimy podać również imię i nazwisko zamawiającego. Bez tego realizacja zamówienia może się znacznie wydłużyć, a czasem wręcz stać niemożliwa (jeśli np. dane konta bankowego są inne niż dane podane przy rejestracji konta lub dane do wysyłki podane w zamówieniu).

 

3) Za pomocą szybkich płatności online w systemie PayU. Robiąc wpłatę poprzez PayU należy postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi przez system (są one zależne od wybranego sposobu zapłaty). Po pozytywnym zakończeniu płatności, otrzymacie Państwo wiadomość e-mail od firmy PayU informującą o tym, że płatność została przekazana sprzedającemu. Jest to potwierdzenie, że otrzymaliśmy wpłatę od Państwa i przystępujemy do realizacji zamówienia. Brak takiej wiadomości oznacza, że wpłata jeszcze do nas nie dotarła. Gdyby wiadomość nie przyszła w przeciągu maksymalnie jednego dnia, prosimy o kontakt z nami bądź bezpośrednio z firmą PayU w celu ustalenia co się dzieje z płatnością. UWAGA! Przestrzegamy przed robieniem zwykłego przelewu poprzesz system PayU. Robiąc zwykły przelew bardzo łatwo o błąd w tytule i wtedy PayU nie będzie wiedziało komu przekazać płatność. Jeśli zechcesz wykonać tradycyjny przelew, polecamy wykonać przelew bezpośrednio na nasze konto - szczegóły opisane w punkcie nr 2.

 

4) Aby należność za zakupy uiścić gotówką przy odbiorze przesyłki, jako formę dostawy należy wybrać przesyłkę kurierską pobraniową. Wybierając przesyłkę pobraniową, prosimy koniecznie podać aktualny nr telefonu adresata przesyłki. W przypadku przesyłki za pobraniem, należy mieć przygotowane pieniądze dla kuriera, gdyż w przypadku braku pieniędzy podczas doręczenia, kurier nie doręczy paczki ponownie i będzie ona do odebrania w siedzibie firmy kurierskiej właściwej dla danego adresu doręczenia. Należy mieć odliczone pieniądze dla kuriera. Kurier nie ma obowiązku posiadania przy sobie drobnych do wydania reszty.

 

Na wpłatę lub informację o przesyłce za pobraniem czekamy maksymalnie 7 dni od dokonania zakupu. Jeśli po tym czasie nie będzie kontaktu ze strony kupującego lub wpłaty za zakupy, uznajemy transakcję za niebyłą, anulujemy złożone zamówienie i kierujemy towar do ponownej sprzedaży.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij