darmowa dostawa

Infolinia 730 100 200

pn - pt: w godz. 9.00 - 17.00

e-mail: sklep@brendi.pl

Koszty i formy dostawy

Sklep brendi.pl oferuje następujące sposoby dostawy:

 

  • Przesyłka kurierem DPD - na wskazany adres prywatny lub firmowy
  • Przesyłka kurierem DHL - na wskazany adres, bądź do punktu odbioru DHL ParcelShop
  • Przesyłka Pocztex Kurier 48 (Poczta Polska) - dostawa na wskazany adres bądź do wybranego urzędu pocztowego.
  • Dostawa do paczkomatów InPost
  • Odbiór osobisty w siedzibie firmy w Zbuczynie   »szczegóły odbiorów

 

PROMOCJA PRZESYŁKA GRATIS

 

Dla wszystkich klientów, których wartość zamówienia (bez kosztów dostawy) przekroczy 200 zł, oferujemy nieograniczoną przesyłkę gratis. Oznacza to, że niezależnie od ilości zamówionych towarów, każda dostępna forma dostawy jest wtedy całkowicie za darmo. Nawet przesyłka pobraniowa! My zapłacimy za dostawę, abyś mógł poczuć pełnię satysfakcji ze swoich zakupów, nie martwiąc się dodatkowymi kosztami!

 

 

Dla zakupów o wartości poniżej 200 zł, koszty dostawy są następujące:

 

Dostawa kurierem DPD: po przedpłacie/płatność przy odbiorze - 9,99/12,99 zł

Dostawa kurierem DHL: po przedpłacie/płatność przy odbiorze - 10,99/13,99 zł

Dostawa kurierem DHL do punktu odbioru DHL ParcelShop (tylko płatność z góry) - 10,99 zł

Przesyłka Pocztex Kurier 48 z dostawą do domu lub firmy: po przedpłacie/płatność przy odbiorze - 9,99/12,99 zł

Przesyłka Pocztex Kurier 48 z w wybranym urzędzie pocztowym: po przedpłacie/płatność przy odbiorze - 8,99/11,99 zł

Dostawa do paczkomatu InPost - 8,99 zł (tylko płatność z góry)

 

Koszt dostawy dotyczy pojedynczego zamówienia, niezależnie od ilości przedmiotów w zamówieniu.

 

WAŻNE

Pamiętaj, aby podczas składania zamówienia podać aktualny numer telefonu.

Pamiętaj, aby zamawiając przesyłkę pobraniową mieć przygotowane pieniądze dla kuriera.

Pamiętaj, że przesyłkę kurierską zamawiasz na wskazany adres, przesyłkę Paczkomaty InPost zamawiasz tylko i wyłącznie do wybranego paczkomatu, a przesyłkę DHL ParcelShop tylko do wybranego punktu odbioru przesyłek (ich lista jest dostępna podczas składania zamówienia).

Gdyby wystąpiła jakakolwiek trudność z odbiorem przesyłki lub opóźnienie w dostawie, serdecznie prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Postaramy się rozwiązać każdą problematyczną sytuację.

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij