Reklamacje
Firma NTX sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Oddział: ul. Północna 7, 08-106 Zbuczyn, operator sklepu brendi.pl, zobowiązuje się dostarczyć rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad opisanych w danej ofercie.
Zgodnie z obowiązującą w Polsce Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. kupujący ma prawo do zgłoszenia reklamacji na zasadach Rękojmi opisanych w Kodeksie Cywilnym. Poniżej opisujemy kilka możliwych sytuacji, w których kupujący będzie chciał złożyć reklamację. Bardzo prosimy o zapoznanie się z mini. Dzięki temu często jesteśmy w stanie rozwiązać problem niemal od ręki bez zbędnych, dodatkowych formalności:
Przesyłka uszkodzona w transporcie: jeśli przesyłka którą Państwo otrzymacie, nosi wyraźne ślady uszkodzenia w transporcie, prosimy o sporządzenie formularza uszkodzenia towaru w obecności kuriera. Sporządzenie takiego formularza będzie niezwykle pomocne w składaniu reklamacji w firmie przewozowej. Następnie niezwłocznie prosimy powiadomić nas o zaistniałej sytuacji.
Reklamacje towaru nieużywanego: jeśli zdarzyłoby się, że otrzymany przez Państwa produkt posiada wady lub omyłkowo został doręczony inny produkt niż zamawiany, to prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu. W takim przypadku dokonujemy od ręki wymiany na produkt pełnowartościowy całkowicie na nasz koszt.
Reklamacje towaru używanego: Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta, konsument ma prawo zgłosić sprzedawcy fakt wykrycia wady fizycznej lub prawnej towaru w formie reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z polskim prawem na zasadach rękojmi, w ciągu maksymalnie 14 dni. W sprawach które nie są oczywiste, zasięgamy opinii biegłego rzeczoznawcy.
Reklamowany towar należy dostarczyć wraz z dowodem zakupu oraz pismem reklamacyjnym na adres:
NTX sp. z o.o.
z siedzibą w Warszawie, Oddział:
ul. Północna 7
08-106 Zbuczyn
W piśmie reklamacyjnym prosimy opisać wadę fizyczną lub prawną towaru, oraz podać swoje dane kontaktowe.
Formularz rękojmi do pobrania tutaj: Wersja PDF
Reklamację będą rozpatrywane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od wpłynięcia. Towar odsyłany do reklamacji powinien zostać wyczyszczony (dotyczy szczególnie obuwia).
Otrzymasz powiadomienia o nowościach i ekskluzywnych promocjach tylko dla subskrybentów.