darmowa dostawa

Infolinia 730 100 200

pn - pt: w godz. 9.00 - 17.00

e-mail: sklep@brendi.pl

Reklamacje

Firma RBC Łukasz Rosiński, operator sklepu brendi.pl, zobowiązuje się dostarczyć rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad opisanych w danej ofercie.

 

Zgodnie z obowiązującą w Polsce Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. kupujący ma prawo do zgłoszenia reklamacji na zasadach Rękojmi opisanych w Kodeksie Cywilnym. Poniżej opisujemy kilka możliwych sytuacji, w których kupujący będzie chciał złożyć reklamację. Bardzo prosimy o zapoznanie się z mini. Dzięki temu często jesteśmy w stanie rozwiązać problem niemal od ręki bez zbędnych, dodatkowych formalności:

 

Przesyłka uszkodzona w transporcie: jeśli przesyłka którą Państwo otrzymacie, nosi wyraźne ślady uszkodzenia w transporcie, prosimy o sporządzenie formularza uszkodzenia towaru w obecności kuriera. Sporządzenie takiego formularza będzie niezwykle pomocne w składaniu reklamacji w firmie przewozowej. Następnie niezwłocznie prosimy powiadomić nas o zaistniałej sytuacji.

 

Reklamacje towaru nieużywanego: jeśli zdarzyłoby się, że otrzymany przez Państwa produkt posiada wady lub omyłkowo został doręczony inny produkt niż zamawiany, to prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu. W takim przypadku dokonujemy od ręki wymiany na produkt pełnowartościowy całkowicie na nasz koszt.

 

Reklamacje towaru używanego: Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta, konsument ma prawo zgłosić sprzedawcy fakt wykrycia wady fizycznej lub prawnej towaru w formie reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z polskim prawem na zasadach rękojmi, w ciągu maksymalnie 14 dni. W sprawach które nie są oczywiste, zasięgamy opinii biegłego rzeczoznawcy.

 

Reklamowany towar należy dostarczyć wraz z dowodem zakupu oraz pismem reklamacyjnym na adres:

 

RBC Łukasz Rosiński

ul. Północna 7

08-106 Zbuczyn

 

W piśmie reklamacyjnym prosimy opisać wadę fizyczną lub prawną towaru, oraz podać swoje dane kontaktowe.

 

Formularz rękojmi do pobrania tutaj:     Wersja PDF   Wersja WORD

 

Reklamację będą rozpatrywane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od wpłynięcia. Towar odsyłany do reklamacji powinien zostać wyczyszczony (dotyczy szczególnie obuwia).

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij