Wymiana towaru

Jeśli będziesz chciała wymienić otrzymany produkt na inny rozmiar lub kolor, możesz zrobić to w bardzo prosty sposób przez 30 dni od otrzymania przesyłki z zakupem. Wystarczy zadzwonić na naszą infolinię pod numer 22-22-87-087, czynną od poniedziałku do piątku (w dni robocze) od 9 do 17 i ustalić jaki produkt mamy dla Ciebie zarezerwować na wymianę. Produkt na wymianę odsyłasz do nas na swój koszt, a produkt wymieniony odsyłamy do Ciebie całkowicie za darmo (na nasz koszt). Rezerwacja towaru na wymianę jest na 10 dni. Po tym czasie wymiana nadal jest możliwa, ale nie gwarantujemy już dostępności rzeczy. Opisana procedura dotyczy wysyłki na terenie Polski.

Formularz wymiany do pobrania tutaj: Wersja PDF

Jeżeli bardzo zależy Ci na czasie (wymiana może potrwać ok 5-10 dni - jest to czas od wysłania towaru na wymianę do nas do otrzymania przez Ciebie towaru wymienionego) to polecamy skorzystać z procedury zwrotu i dokonanie ponownego zakupu. W takim przypadku możesz zamówić nową rzecz nawet w dniu otrzymania pierwszej. Pamiętaj, że zwrot towaru i zamówienie kolejnej rzeczy są zdarzeniami od siebie niezależnymi, czyli nowe zamówienie należy normalnie opłacić, a za zwrócony towar oddamy Ci pieniądze we wskazany przez Ciebie sposób. Jeśli chodzi o koszty, to są one takie same jak w przypadku wymiany, gdyż oddajemy pieniądze za zwrócony towar i przesyłkę w najtańszej formie, zgodnie z zapisami ustawy konsumenckiej. Wszystko jest dokładnie opisane na stronie dotyczącej uproszczonej procedury zwrotu towarów brendi.pl.

Otrzymasz powiadomienia o nowościach i ekskluzywnych promocjach tylko dla subskrybentów.

pixel