FAQ. Najczęściej zadawane pytania

  1. Jaki jest koszt dostawy? Jakie są możliwe rodzaje dostawy? Odpowiedzi na te pytania udzielamy szczegółowo na stronie Koszty i formy dostawy w brendi.pl.
  2. Czy można składać zamówienia e-mailowe i telefoniczne? Tak, jest taka możliwość, jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz składać zamówienia przez witrynę sklepu skontaktuj się z nami pod numerem naszej infolinii 22-22-87-087 lub napisz e-maila z zamówieniem na adres sklep@brendi.pl.
  3. Czy muszę rejestrować się aby złożyć zamówienie? Nie musisz zakładać konta/rejestrować się w naszym sklepie aby zrobić u nas zakupy. Wystarczy, że po włożeniu produktów do koszyka przechodząc do etapu dane do wysyłki wybierzesz opcję „ZAMÓWIENIE BEZ REJESTRACJI"
  4. Jak szybko wysyłacie zamówiony towar? Ile czasu muszę czekać od momentu zamówienia? Zacznijmy od tego, że czas wysyłki i czas dostawy to dwie różne sprawy. Pierwszy, to czas który potrzebujemy na zapakowanie Twojego zamówienia i przekazanie je firmie kurierskiej. Zajmuje to zwykle maksymalnie do dwóch dni roboczych. Jeśli to tylko możliwe, staramy się nadać przesyłkę nawet tego samego dnia - zależy to od ilości zamówień. Natomiast czas dostawy, to czas, jaki firma kurierska potrzebuje na dostarczenie przesyłki do Ciebie. Firmy kurierskie doręczają przesyłkę najczęściej następnego dnia roboczego po odebraniu przesyłki od nas. Poczta Polska potrzebuje na to zwykle do 2 dni.
  5. Czy mogę otrzymać fakturę VAT razem z wysyłką? Tak. W tym celu należy zaznaczyć opcję faktury składając zamówienie, bądź skontaktować się z nami bezzwłocznie po dokonaniu zamówienia. W przypadku braku informacji o fakturze zamówienie zostanie wysłane z paragonem. Można później wystawić do niego fakturę, ale w tym celu niezbędne jest odesłanie nam oryginału paragonu.
  6. Jak najlepiej dobrać odpowiedni rozmiar? Najlepiej porównać podane wymiary danego produktu, z wymiarami podobnego produktu który na Ciebie dobrze pasuje. Zawsze podajemy wymiary rzeczywiste produktów, mierzone przez nas osobiście. Jeśli wymiary znacząco odbiegają od standardowych, to staramy się informować o tym na stronie danego produktu.
  7. Czy podany wymiar wkładki jest wymiarem rzeczywistym czy też podanym przez producenta? Zawsze podajemy rzeczywistą długość wkładki wewnątrz buta, którą osobiście mierzymy. To samo tyczy się wszelakich podawanych przez nas wymiarów obuwia i odzieży.
  8. Czy moje zamówienie zostało już wysłane? W dniu w którym będziemy wysyłać paczkę z Twoim zamówieniem, zostaniesz o tym przez nas poinformowany wiadomością e-mail. Jeśli od zakupu za pobraniem bądź wpłaty za zamówienie minęło już kilka dni a nie otrzymałeś powiadomienia ani przesyłki, to koniecznie skontaktuj się z naszą infolinią.
  9. Czy jeśli kupię w państwa sklepie kilka rzeczy to za przesyłkę płacę tylko raz? Czy w takim przypadku wszystkie przedmioty zostaną wysłane w jednej paczce? Tak, o ile klient wyraźnie nie życzy sobie inaczej, to zawsze wszystkie przedmioty z jednego zamówienia pakujemy w jedną paczkę. W takim wypadku pobieramy oczywiście tylko jednokrotnie opłatę za przesyłkę. Pamiętaj, że dotyczy to zakupów kilku rzeczy w jednym zamówieniu. Łączenie różnych zamówień czasem może być niemożliwe (gdy np jedno już zostało spakowane), a wykonujemy je tylko i wyłącznie na wyraźną prośbę klienta. Może się zdarzyć tak, że z powodów logistycznych dostaniesz zamówienie w kilku paczkach wysłanych z różnych magazynów, jednak nie doliczymy wtedy żadnej dodatkowej opłaty.
  10. W jaki sposób mogę się dowiedzieć kiedy interesujący mnie przedmiot pojawi się w moim rozmiarze? Na karcie każdego produktu, znajdują się przyciski z rozmiarami. Rozmiary niedostępne oznaczone są kopertą. Po kliknięciu w interesujący Cię rozmiar, podaj adres e-mail i jeśli tylko dany rozmiar pojawi się w naszym sklepie, to niezwłocznie zostaniesz o tym poinformowany.
  11. Co jeśli zakupiony przeze mnie produkt będzie w złym rozmiarze albo zwyczajnie nie będzie mi się podobał? Masz prawo dokonać zwrotu lub wymiany zakupionych przedmiotów w przeciągu 30. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
  12. Chcę zwrócić/wymienić zakupiony przedmiot, jak mam to zrobić? Zapoznaj się z informacjami na stronie o warunkach zwrotu lub warunkach wymiany i postępuj zgodnie z instrukcjami.
  13. Czy podane wymiary są rzeczywiste? Tak, podane wymiary są rzeczywiste. Zawsze mierzymy je osobiście.
  14. Czy rozmiarówka jest zawyżona/zaniżona? Jest to bardzo trudne pytanie i czasem ciężko jednoznacznie na nie odpowiedzieć. Różni producenci mają różne rozmiarówki, ale zdarza się i tak, że różne produkty tego samego producenta mają różne wymiary. Dlatego w naszym sklepie zawsze podajemy rzeczywiste wymiary produktów, które sami mierzymy. Jest to najlepszy sposób, aby dobrać odpowiedni rozmiar.
  15. Czy kolor w rzeczywistości jest taki sam jak na zdjęciach? Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby jak najwierniej odtwarzać kolor oferowanych przedmiotów. Niestety rzeczywistość nie jest idealna i w zależności od rodzaju wyświetlacza/monitora, jego ustawień czy ustawień karty graficznej kolory (odcienie) widoczne na ekranie mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego koloru produktu widzianego w świetle słonecznym.
  16. Czy jest możliwość wysyłki za granicę? Niestety na tą chwilę, paczki wysyłamy tylko na terenie Polski. 
  17. Czy istnieje możliwość wysłania paczki pocztą polską? Tak, wysyłka pocztą jest możliwa do wyboru podczas składania zamówienia.
  18. Ile dni czekacie na wpłatę pieniędzy? Na wpłatę pieniędzy czekamy maksymalnie 7 dni od zakupu. Po tym czasie anulujemy zamówienie i wracamy towar do ponownej sprzedaży.

Otrzymasz powiadomienia o nowościach i ekskluzywnych promocjach tylko dla subskrybentów.

pixel