darmowa dostawa

Infolinia 730 100 200

pn - pt: w godz. 9.00 - 17.00

e-mail: sklep@brendi.pl

FAQ. Najczęściej zadawane pytania

  1. Jaki jest koszt dostawy? Jakie są możliwe rodzaje dostawy? Odpowiedzi na te pytania udzielamy szczegółowo na stronie Koszty i formy dostawy w brendi.pl.

  2. Czy można składać zamówienia e-mailowe i telefoniczne? Tak, jest taka możliwość, jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz składać zamówienia przez witrynę sklepu skontaktuj się z nami pod numerem naszej infolinii 730-100-200 lub napisz e-maila z zamówieniem na adres sklep@brendi.pl.

  3. Czy muszę rejestrować się aby złożyć zamówienie? Nie musisz zakładać konta/rejestrować się w naszym sklepie aby zrobić u nas zakupy. Wystarczy, że po włożeniu produktów do koszyka przechodząc do etapu dane do wysyłki wybierzesz opcję „ZAMÓWIENIE BEZ REJESTRACJI”

  4. Posiadam kod rabatowy, jak mam z niego skorzystać? Po dodaniu przedmiotu i przejściu do koszyka znajdziesz tam pole o nazwie „KOD RABATOWY”. Wpisz swój kod w to pole i naciśnij przycisk „AKTYWUJ”, rabat przypisany do twojego kodu zostanie automatycznie naliczony.

  5. Jak szybko wysyłacie zamówiony towar? Ile czasu muszę czekać od momentu zamówienia? Czas wysyłki i dostawy uzależniony jest od tego jaką formę płatności i dostawy wybierzesz. Jeśli wybrałeś przesyłkę kurierską i towar zostanie zamówiony za pobraniem, lub wpłata za niego wpłynie do nas w dzień roboczy do godziny 14, to paczkę nadamy w tym samym dniu. Dostawa najczęściej (powyżej 99%) jest już następnego dnia roboczego. Zamówienia dokonane w dzień roboczy po godzinie 14 lub w dni wolne od pracy wyślemy następnego dnia roboczego. Jeśli natomiast wybierzesz dostawę do paczkomatu, to jeśli wpłata dotrze do nas w dniu roboczym do godziny 10, to wyślemy paczkę tego samego dnia. Jeśli wpłata dotrze po 10, to wysyłamy następnego dnia roboczego.

  6. Czy mogę otrzymać fakturę VAT razem z wysyłką? Tak. W tym celu należy zaznaczyć opcję faktury składając zamówienie, bądź skontaktować się z nami bezzwłocznie po dokonaniu zamówienia. W przypadku braku informacji o fakturze zamówienie zostanie wysłane z paragonem. Można później wystawić do niego fakturę, ale w tym celu niezbędne jest odesłanie nam oryginału paragonu.

  7. Jak najlepiej dobrać odpowiedni rozmiar? Najlepiej porównać podane wymiary danego produktu, z wymiarami podobnego produktu który na Ciebie dobrze pasuje. Zawsze podajemy wymiary rzeczywiste produktów, mierzone przez nas osobiście. Jeśli wymiary znacząco odbiegają od standardowych, to staramy się informować o tym na stronie danego produktu.

  8. Czy podany wymiar wkładki jest wymiarem rzeczywistym czy też podanym przez producenta? Zawsze podajemy rzeczywistą długość wkładki wewnątrz buta, którą osobiście mierzymy. To samo tyczy się wszelakich podawanych przez nas wymiarów obuwia i odzieży.

  9. Czy moje zamówienie zostało już wysłane? W dniu w którym będziemy wysyłać paczkę z Twoim zamówieniem, zostaniesz o tym przez nas poinformowany wiadomością e-mail. Jeśli od zakupu za pobraniem bądź wpłaty za zamówienie minęło już kilka dni a nie otrzymałeś powiadomienia ani przesyłki, to koniecznie skontaktuj się z naszą infolinią.

  10. Czy istnieje możliwość odbioru zakupionego towaru w siedzibie firmy w Zbuczynie, jeśli tak to w jakich godzinach? Odbiór osobisty zakupionych produktów możliwy jest od poniedziałku do piątku (w dni robocze) na ulicy Północnej 7 w siedzibie firmy w Zbuczynie. W miarę możliwości prosimy o wcześniejszy telefon w dniu odbioru i poinformowanie nas, kiedy zamierzasz do nas przyjechać.

  11. Czy można przyjechać do siedziby waszego sklepu i na miejscu dokonać zakupu? Tak, jest to możliwe, ale nie prowadzimy tradycyjnego sklepu stacjonarnego, a co za tym idzie nie mamy tradycyjnej ekspozycji towaru. W związku z tym, jeśli chcesz przyjechać na zakupy do naszej siedziby, to prosimy abyś spisał(a) nazwy przedmiotów które chcesz obejrzeć. Pamiętaj również, żeby zwracać uwagę na dostępność konkretnych rozmiarów, gdyż nie zawsze wszystkie rozmiary są dostępne. W chwili obecnej w naszej siedzibie płatności można dokonywać tylko gotówką.

  12. Czy jeśli kupię w państwa sklepie kilka rzeczy to za przesyłkę płacę tylko raz? Czy w takim przypadku wszystkie przedmioty zostaną wysłane w jednej paczce? Tak, o ile klient wyraźnie nie życzy sobie inaczej, to zawsze wszystkie przedmioty dla danego klienta pakujemy w jedną paczkę. W takim wypadku pobieramy oczywiście tylko jednokrotnie opłatę za przesyłkę. Jeśli do Twojego zamówienia lub przynajmniej jednego z produktów w zamówieniu przysługuje darmowa przesyłka przesyłka, wtedy paczka wysyłana jest całkowicie na nasz koszt.

  13. W jaki sposób mogę się dowiedzieć kiedy interesujący mnie przedmiot pojawi się w moim rozmiarze? Na karcie każdego produktu, znajdziesz przycisk „Powiadomienie o rozmiarze”. Wybierz interesujący Cię rozmiar, podaj adres e-mail i jeśli tylko dany rozmiar pojawi się w naszym sklepie, to niezwłocznie zostaniesz o tym poinformowany.

  14. Co jeśli zakupiony przeze mnie produkt będzie w złym rozmiarze albo zwyczajnie nie będzie mi się podobał? Masz prawo dokonać zwrotu lub wymiany zakupionych przedmiotów w przeciągu 30. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: (link do strony)

  15. Chcę zwrócić/wymienić zakupiony przedmiot, jak mam to zrobić? Zapoznaj się z informacjami na stronie o warunkach zwrotu i postępuj zgodnie z instrukcjami. Zwrot pieniędzy otrzymasz na podane konto bankowe.

  16. Czy podane wymiary są rzeczywiste? Tak, podane wymiary są rzeczywiste. Zawsze mierzymy je osobiście.

  17. Czy rozmiarówka jest zawyżona/zaniżona? Jest to bardzo trudne pytanie i czasem ciężko jednoznacznie na nie odpowiedzieć. Różni producenci mają różne rozmiarówki, ale zdarza się i tak, że różne produkty tego samego producenta mają różne wymiary. Dlatego w naszym sklepie zawsze podajemy rzeczywiste wymiary produktów, które sami mierzymy. Jest to najlepszy sposób, aby dobrać odpowiedni rozmiar.

  18. Czy kolor w rzeczywistości jest taki sam jak na zdjęciach? Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby jak najwierniej odtwarzać kolor oferowanych przedmiotów. Niestety rzeczywistość nie jest idealna i w zależności od rodzaju wyświetlacza/monitora, jego ustawień czy ustawień karty graficznej kolory (odcienie) widoczne na ekranie mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego koloru produktu widzianego w świetle słonecznym.

  19. Czy jest możliwość wysyłki za granicę? Istnieje możliwość wysyłki za granicę. W takim wypadku prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu w celu ustalenia szczegółów.

  20. Czy istnieje możliwość wysłania butów pocztą polską? Niestety w chwili obecnej nie ma możliwości, abyśmy wysłali paczkę Pocztą Polską.

  21. Ile dni czekacie na wpłatę pieniędzy? Na wpłatę pieniędzy czekamy maksymalnie 7 dni od zakupu. Po tym czasie anulujemy zamówienie i wracamy towar do ponownej sprzedaży.

  22. Czy jest gwarancja na buty? Jeśli na dany produkt jest dodatkowa, pisemna gwarancja producenta, to na pewno znajdziesz taką informację na stronie produktu. Brak takiej informacji oznacza, że na dany produkt nie ma dodatkowej gwarancji producenta.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij